رصدنا

ساخت وبلاگ

به گزارش ایرنا، الله کرم لیراوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: در 10 سال گذشته به دلیل موازی کاری و حمایت نکردن از بخش خصوصی از 15 هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در کشور پنج هزار آموزشگاه در استان ها تعطیل شد.
وی اضافه کرد: موازی بودن فعالیت آموزشگاههای دولتی با خصوصی مهمترین مشکل پیش روی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای در کشور بود که در دولت تدبیر و امید با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل تلاش شده از ارائه آموزشهای موازی درآموزشگاههای دولتی با هدف حمایت از آموزشگاههای خصوصی خودداری شود.
لیراوی بیان کرد: مهارت آموزی در هر کشوری نشان از توانمندی و اقتدار آن است و کشوری که دارای بنیه علمی و مهارتی قوی باشد، درحوزه دانش و علم مقتدر است.
رئیس کانون انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای کشور یادآور شد: لغو آموزشهای مهارتی موازی بخش خصوص و دولتی و اصلاح قوانین بالادستی از جمله عوامل مهم از بین بردن رکود در آموزشگاههای آزاد کشور است.
وی اضافه کرد: در این ارتباط حمایت همه جانبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای درسال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در تحقق این شعار ضروری است.
لیراوی با بیان اینکه آموزشگاههای آزاد دولتی دو بازوی مهم مهارت افزایی در کشور هستند تاکید کرد: آموزشگاههای آزاد زیر پوشش 252 انجمن صنفی مردمی قرار دارند.
وی بیان کرد: همه مهندسان و فارغ التحصیلان دانشگاهها هر چند دارای مدرک تحصیلی هستند ولی در عمل به دلیل نداشتن مهارت نمی توانند نقش خود را خوب ایفا کنند که لازم است همه دانشجویان مراحل مهارت افزایی را بگذارنند.
لیراوی با اشاره به اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: طرح هایی که متکی به مردم است در حرفه های گوناگون تدوین و اجرایی شده که با آموزشهای لازم تحولی مهم در حوزه تولید و اشتغال ایجاد می شود.
وی با اشاره به فراگیری آموزشهای مهارتی در آموزشگاه های آزاد گفت: سال گذشته 288 میلیون نفر ساعت در 10 هزار آموزشگاه آزاد استانها ارائه شد که این رقم براساس طرحهای اقتصاد مقاومتی افزایش دارد.
6047/6043/ 6045

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 34 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 17:26

عزت الله پرنیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: بهنام سهرابی، جاسم بخشی، مسلم خزاعی و امیر امجدیان چهار فوتبالیست کرمانشاهی هستند که در آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان برای شرکت در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان حضور یافته اند.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران از امروز (28 تیر) آغاز و تا سوم مرداد در تهران ادامه خواهد یافت.

پرنیان یادآور شد: تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران پنجم مرداد ایران را به مقصد دانمارک محل برگزاری مسابقات ترک می کنند تا در روزهای نهم و 11 همین ماه به مصاف آلمان و ایرلند شمالی بروند.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین کرمانشاه، اظهار کرد: مسابقات فوتبال هفت نفره انتخابی جهان با حضور 13 تیم برگزار می شود و در پایان نیز هشت تیم اول سهمیه حضور در رقابت های جهانی آرژانتین را کسب می کنند.

وی در خصوص وضعیت آمادگی ملی پوشان کرمانشاهی نیز گفت: در آخرین دیداری که چند روز گذشته با آن ها داشتم خوشبختانه آمادگی روحی و جسمی قابل قبولی دارند.

پرنیان گفت: همه ملی پوشان کرمانشاهی در زمره بازیکنان ثابت تیم فوتبال هفت نفره کشورمان به شمار می روند و می توانند نفش مهمی در موفقیت های تیم ایران در این رقابت ها ایفا کنند.

بهنام سهرابی، مسلم خزاعی، جاسم بخشی، امیر امجدیان، بابک صفری، حسین صفری، مهدی جمالی، حسین تیزبر، احسان معصوم زاده، صادق حسنی، حمید فتحی نژاد، ناصر اکبرپور، لطف الله جنگجو و محمد خراط 14 بازیکنی هستند که تیم ملی را در رقابت های انتخابی دانمارک همراهی می کنند.
7458/6539

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 53 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 17:26

به گزارش ایرنا، قاسم پوستین دوز روز سه شنبه در همایش مدیران مدارس ناحیه 4 کرج که در سالن فردوسی برگزار شد، افزود: پروژه مهر به دلیل آماده سازی مدارس برای استقیال از دانش آموزان برای اغاز سال تحصیلی جدید از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی اظهار کرد: مدیران مدارس باید با اهمیت ویژه به این طرح مهم بستر مناسب را برای یک سال فعالیت آموزشی - تربیتی در مدارس این ناحیه بوجود آورند.
وی با اشاره به جایگاه مهم آموزش و پرورش در جامعه خاطرنشان شد: در این طرح مهم مدیران با آماده سازی مدارس با اجرای طرح های ابتکاری ، بهسازی ، شاداب سازی ، رنگ آمیزی ، رعایت قوانین و ضوابط مربوط به ثبت نام دانش آموزان ، ساماندهی نیروی انسانی ، برگزاری نشست های کارشناسی برای رفع نقاط ضعف فضا و تجهیزات آموزشی برای سال تحصیلی 96-95 از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج گفت: محورهای مهم پروژه مهر 95 در مدارس در قالب بازدیدهای میدانی توسط اعضای کمیته 5 گانه پروژه مهر دراین ناحیه رصد می شود تا مدارس با آمادگی کامل برای سال تحصیلی جدید آماده شوند.
پوستین دوز یاداور شد: ساماندهی نیروی انسانی و ثبت نام از دانش آموزان از محورهای مهم پروژه مهر در این ناحیه را تشکیل می دهد که به دلیل ا همیت ویژه آن بصورت روزانه کارهای مربوط به آن دنبال می شود.
وی در ادامه به جمعیت دانش آموزی 105 هزار نفری این ناحیه در سال تحصیلی جدید پرداخت و یادآور شد: این تعداد دانش آموز در 286 آموزشگاه با 30 کد رشته جدید ساماندهی می شوند.
2819/1535

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 38 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 17:26

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اروپاپرس، بایرون لیما یک سروان ارتش گواتمالا بود، که در سال 2001 میلادی به دلیل مشارکت در قتل «خوان جرالدی» اسقف کلیسای کاتولیک گواتمالا در سال 1998، به 30 سال حبس محکوم شده بود.
دادگاه گواتمالا در سال 2014 پرونده دیگری علیه لیما باز کرد که در آن وی را سرکرده مظنون یک سازمان جنایتکار که کنترل زندان ها را در دست دارد، قلمداد کرده بود و به همین دلیل به عنوان قدرتمندترین زندانی کشور شناخته می شد .
«خولیو سانچز» سخنگوی آتش نشانان داوطلب درباره درگیری ها در زندان «پاوون» که دیروز دوشنبه به وقت محلی اتفاق افتاد، گفت که دلایل این درگیری زیاد روشن نیستند .
به گفته مطبوعات گواتمالا، درگیری برای کنترل زندان پاوون عامل این تلفات است .
خبرگزاری «پرنسا لیبره» در این مورد نوشت : عامل اصلی این شورش فردی به نام «ماروین مونتیئل» ملقب به «ال تاکرو» است که به دلیل قتل 16 نفر در سال 2008 میلادی به 800 سال زندان محکوم شده است.
این خبرگزاری افزود: دلیل شورش این بوده که لیما مانع از فروش مواد مخدر در داخل زندان توسط ال تاکرو شده بود و وی نیز در واکنش به این ممنوعیت ، درگیری به راه انداخت .
اروپام *5*491**1479

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 32 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 16:22

................................................................................................................................................................................................
خبر گزاری جمهوری اسلامی       پست الکترونیک :
[email protected]
© کلیه حقوق این سایت متعلق به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 42 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 16:22

................................................................................................................................................................................................
خبر گزاری جمهوری اسلامی       پست الکترونیک :
[email protected]
© کلیه حقوق این سایت متعلق به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 41 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 16:22

به گزارش دریافتی روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی افزود : یک فقره اسیدپاشی در شاهرود رخ داد که کشف کامل این پرونده، با تلاش پلیس تنها ساعتی پس از وقوع و در همان روز حادثه انجام شد.
وی اظهار داشت : ساعت 16 روز شنبه بیست و ششم تیر95، وقوع یک فقره اسید پاشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.
اشرفی ادامه داد : در بررسی های بعدی مشخص شد مصدوم این حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شده که ماموران با مراجعه به این مرکز درمانی، موضوع را پیگیر شدند.
این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد : مصدوم فردی 35 ساله به نام مهرداد است که برای خرید مواد مخدر به سراغ سامان فروشنده 38 ساله و سابقه دار مواد رفته بود.
سرهنگ اشرفی یادآور شد: طرفین هنگام خرید و فروش مواد با توجه به اختلاف های قبلی، با هم درگیر شدند که فروشنده اقدام به اسید پاشی کرد و مهرداد از ناحیه دست و قسمتی از سینه دچار سوختگی شد.
وی به تشکیل تیم ویژه ای از ماموران پلیس شاهرود اشاره کرد و گفت: در اقدامی به موقع و ضربتی، عامل اسید پاشی دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.
اشرفی با اشاره اعتراف صریح سامان به جرم خود گفت: پرونده پس از تکمیل به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد : پلیس در کشف این گونه پرونده ها که حساسیت ویژه ای در جامعه ایجاد می کند، قاطع و با قید فوریت وارد عمل می شود.
اسفند 94 نیز یک فقره حادثه اسیدپاشی در شهر سمنان رخ داده بود که عوامل آن دستگیر شدند.
/6026/6103

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 13:51

*** حریت
- 7800 پلیس از کار برکنار شدند
- اردوغان: اگر 15 دقیقه دیرتر از مرمریس حرکت کرده بودم الان زنده نبودم
*** صباح
- جنازه کشته شدگان کودتای نافرجام به خاک سپرده می شود
- بینالی ییلدریم نخست وزیر ترکیه: کودتاگران اعضای جماعت گولن بودند
*** زمان
- کودتاگران دستور کشتار مخالفین را صادر کرده بودند
- متعاقب کودتای نظامی 30 استاندار نیز از کار برکنار شدند
*** خبرترک
- سخنان اردوغان در مورد تروریست بودن گروه گولن درست بود
- بینالی ییلدریم: ارتش ترکیه نور چشم مردم ترکیه است، حساب کودتاگران از کل ارتش جدا است
*** ملیت
- تصفیه منتسبین جماعت گولن از ادارات دولتی آغاز شد
- حزب حرکت ملی با برقراری مجدد حکم اعدام در ترکیه موافق است
*** طرف
- در صورت پیروزی کودتاگران در ترکیه حمام خون به راه می افتاد
- مرخصی کارمندان دولت در سطح ترکیه باطل شد
*** ینی شفق
- آمریکا خواستار قتل اردوغان بود
- رهبران کشورهای مختلف در گفتگوی تلفنی با اردوغان کودتای نظامی در ترکیه را محکوم کردند
خاورم**2012**1566

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 53 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 13:51

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: براثر برخورد یک دستگاه تریلر با پراید در ساعت 20 و 55 دقیقه شب گذشته در بزرگراه معلم (مسیر اصفهان- شاهین شهر)، فرعی خوش طعم، دو جوان 16 و 21 ساله مصدوم شدند.
دکتر غفور راستین افزود: این دو مصدوم توسط واحدهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.
وی همچنین درمورد حادثه دیگری که در نخستین ساعات بامداد امروز در محور نطنز- کاشان، 15 کیلومتری پل سرآسیاب رخ داد بیان کرد: در این سانحه یک دستگاه تریلر واژگون و به آتش سوزی شد که راننده این تریلر دچار سوختگی صد در صد شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان درباره سانحه برخورد خودروی پژو با وانت نیسان در روز گذشته نیز گفت: این حادثه در سه راهی علی آباد چادگان دو مصدوم برجا گذاشت که حال یکی از آن ها وخیم اعلام شده است.
وی ادامه داد: این مصدومان ابتدا توسط اورژانس چادگان به بیمارستان بوعلی چادگان و سپس به بیمارستان شهید منتظری نجف آباد منتقل شدند.
چادگان در فاصله تقریبی 115 کیلومتری غرب مرکز استان واقع شده است.
ت/7135/ 6022

انتهای پیام /*

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 43 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 13:51

................................................................................................................................................................................................
خبر گزاری جمهوری اسلامی       پست الکترونیک :
[email protected]
© کلیه حقوق این سایت متعلق به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

- - , .
.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 48 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 12:14

................................................................................................................................................................................................
خبر گزاری جمهوری اسلامی       پست الکترونیک :
[email protected]
© کلیه حقوق این سایت متعلق به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

- - , .
.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 38 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 12:14

................................................................................................................................................................................................
خبر گزاری جمهوری اسلامی       پست الکترونیک :
[email protected]
© کلیه حقوق این سایت متعلق به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

- - , .
.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 43 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 12:14

** گاردین:
-'ترزا می' وعده برگزیت داد
- احتمال کاهش نرخ بهره بین بانکی در انگلیس توسط بانک مرکزی این کشور
- داعش کشته شدن عمر شیشانی را تایید کرد

** دیلی تلگراف:
- تشکیل کابینه ترزا می' و قرار گرفتن بوریس جانسون در پست وزارت خارجه
- آخرین اظهارات دیوید کامرون قبل از ترک داونینگ استریت
- خطر چاقی برای مردان بیش از 3 برابر زنان

** تایمز:
- یک از هم پاشیدن تمیز / تشکیل کابینه ترزا می '
-24 میلیارد پوند هزینه نیروگاه جدید هسته ای هینکلی انگلیس
- امپراتور ژاپن به نفع پسرش کناره گیری می کند

** فایننشال تایمز :
- انتخاب هاموند به عنوان وزیر دارایی و خروج جورج آزبورن از کابینه 'ترزا می '
- باراک اوباما جنگ تجاری با چین را شروع می کند
- هزینه ساخت نیروگاه جدید هسته ای انگلیس تا 30 میلیارد پوند می رسد

** دیلی میل:
- بازگشت به یک باره بوریس جانسون به کابینه 'ترزا می 'به عنوان وزیر خارجه
- خروج جورج آزبورن از کابینه و سپردن وزارت دارایی به فیلیپ هاموند
- انتخاب دیوید داویس به عنوان وزیر برگزیت در کابینه 'ترزا می'

** تارنمای ایندیپندنت:
- 'ترزا می': بگذارید که یک انگلیس عادلانه تر بسازیم
- پست های کلیدی کابینه برای حامیان برگزیت
- 'اون اسمیت ' وعده برگزاری مجدد همه پرسی خروج در صورت انتخاب به عنوان رهبر حزب کارگر داد
اروپام**4**1552

انتهای پیام /*

- - , .
.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 33 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 10:05

نشست خبری مدیر کل تامین اجتماعی ومعاون درمان این سازمان ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات این اداره کل در خرم آباد
برگزاری همایش تبیین اقتصاد مقاومتی و بررسی راهکارهای آن در توسعه شهری در بروجرد
نشست خبری رئیس هیات نظارت برانتخابات استان لرستان ساعت 10 در ساختمان این نهاد برگزار می شود.
دستگاههای اجرایی، سازمان ها ،نهادها، شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه روزانه خود را یک روز قبل از طریق شماره 33220808 به خبرنگاران ایرنا مرکز لرستان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33206951 ارسال کنند.
اخبار منتشر شده در این زمینه را در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنای لرستان به نشانی http://www.ia.ir/lorestan و کانال تلگرامیtelegram.me/ialorestan می توانید مشاهده کنید.
7273/6001

انتهای پیام /*

- - , .
.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 53 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 10:05

توفان شن در سیستان

ایرنا-زاهدان-وزش شدید توفان شن از صبح روز چهارشنبه با سرعت 105 کیلومتر بر ساعت در منطقه سیستان شدت گرفته و زندگی را برای مردم شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز مختل کرده است.

24 تير 1395

7:16

عکس: حامد غلامی

ID: 3158062

24 عکس

- - , .
.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 35 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 10:05

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری چهارشنبه شب در یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری شهر مقدس قم افزود: امروز امنیت ایران در جهان مثال زدنی است، با وجودی که در شرایط کنونی بزرگترین آرزوی بسیاری از مردم در کشورهای اطراف ما، زنده ماندن است ولی در جمهوری اسلامی امنیت و ثبات به صورت کامل حاکم است.
وی ادامه داد: این امنیت با اتکال به خداوند و پشتوانه همه جانبه مردم ایجاد شده است و اگر مردم در صحنه نباشند نیروهای مسلح به تنهایی قادر به تامین این امنیت و رفع مشکلات نیستند.
وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامن سازی جمهوری اسلامی گفت: امروز شهدای مدافع حرم در خط مقدم مشغول تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند و دشمنان قادر به مخدوش کردن امنیت ما نخواهند بود.
سیاری تصریح کرد: اگر رهبرمعظم انقلاب می فرمایند ما هر چه داریم به برکت خون شهداست، مفهوم این سخن در این امنیت مثال زدنی کشور ما بیشتر معنا پیدا می کند.
وی ادامه داد: ما وظیفه داریم راه سرخ شهدا را ادامه دهیم، تا این شهیدان چراغ راه ما باشند عزت، افتخاردر جمهوری اسلامی وجود دارد ولی اگر از مسیر شهدا دور شویم عزت ما نیز از بین می رود.
وی یادآورشد: برای اینکه راه شهدا را ادامه دهیم باید انقلابی باشیم، انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم، یعنی باید علم ، دانش، مهارت، تقوا و بصیرت داشته باشیم و ولایتمدار بوده و دشمنان را شناسایی و در برابر آن محکم بایستیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی و مقایسه آن با قبل از انقلاب گفت: در قبل از پیروزی انقلاب هرچند از تجهیزات نظامی خوبی برخوردار بودیم ولی این سلاح های پیشرفته برای منافع خود غربی ها بوده و ما در خط مقدم دفاع از کمونیسم قرار داشتیم.
دریادار سیاری ادامه داد: تمام آموزش نظامیان، ساخت سلاح ها و تاکتیک های مانور و عملیات ها در قبل از انقلاب همه از غربی ها بود ودر نیروی دریایی تمام فرماندهان آموزش دیده آمریکا، فرانسه، ترکیه و پاکستان بودند.
وی گفت: اول انقلاب دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) در نوشهر تاسیس شده و با آموزش های لازم، امروز تمام نیروهای نظامی ساخته و پرداخته انقلاب هستند.
وی ادامه داد: با وجود همه تحریم ها، ما دست بلندی در ساخت تجهیزات مورد نیاز خود داریم، امام راحل و رهبر معظم انقلاب به ما درس خودکفایی داده اند و امروز به جایی رسیده ایم که توانمندی ساخت تجهیزات در همه زمینه ها را داریم.
وی بیان داشت: تجهیزات نظامی ما، ناوشکن های جماران، زیردریایی ها و موشک اندازها همه در داخل کشور تولید شده است.
سیاری با اشاره به توسعه ماموریت های نظامی جمهوری اسلامی ایران در زمینه دریایی گفت: ما زمانی تنها در آب های ساحلی بودیم ولی امروز به دستور فرمانده کل قوا، در اقیانوس های مهم جهان حضور داریم و پرچم ایران را در اقیانوس های آرام، اطلس و آب های بین المللی به اهتزاز در می آوریم و این توانمندی نظام جمهوری اسلامی را به نمایش می گذارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امروز جایگاه جمهوری اسلامی به دلیل خودکفایی و پشتوانه بالای مردمی در منطقه و فرامنطقه بالاست و هیچ نیروی مسلحی بدون پشتوانه مردم نمی تواند مقابل دشمنان بایستد.
دریادار سیاری خاطرنشان کرد: کشور ما در ابعاد نظامی، سیاسی و فرهنگی دارای قدرت بالایی است، ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی داریم و باید قدردان این نعمت ها باشیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جایگاه ما در بین کشورهای دیگر منطقه و جهان یک جایگاه مهم، عزتمند بوده و بازیگر مهم منطقه هستیم به گونه ای که دنیا نمی تواند روی ما حساب نکند و بدون جمهوری اسلامی نمی توانند کاری در منطقه انجام دهند.
وی اظهار داشت: دشمنان برای تضعیف این جایگاه، دنبال نفوذ در داخل نظام هستند، آنها نمی توانند تحمل کنند که همه تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها در داخل کشور انجام شود.
وی ادامه داد: سیاست نه شرقی و نه غربی، قدرت و نفوذ سیاسی جایگاه ما را در بین کشورهای جهان ارتقا داده است.
سیاری گفت: قبل از انقلاب اسلامی ما استقلال و قدرت تصمیم گیری نداشتیم و دشمنان در نظام ما نفوذ کرده و فرهنگ منحط غربی حاکم بوده است و امروز به برکت انقلاب، ارزش های دینی در جامعه رشد و نمو پیدا کرده است.
وی تصریح کرد:درزمان رژیم طاغوت ، ایران را به عنوان کشور گل و بلبل حساب می کردند و معنای گل و بلبل این بود که خارجی ها برای خوشگذرانی و فساد به کشور ما سفر می کردند.
وی گفت: قبل از انقلاب، درکشور ما رسم براین بود سالی یکبار دختر شایسته ایران را انتخاب و در بین کشورهای غربی نشان دهند، آیا این دین و شرف ماست؟.
سیاری ادامه داد: همین دخترهای قبل از انقلاب، در دفاع مقدس و انقلاب، شیرزن شده و الگوی آنها حضرت فاطمه زهرا (س) شد و نسل جوان باید بداند که قبل از انقلاب ما چه وضعیتی داشتیم و امروز چه جایگاهی داریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان داشت: جایگاه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی امروز، قدرت ما را در سطح جهانی نیز بالا می برد.
یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری شهر مقدس قم در مسجد ولی عصر (عج) برگزار شد.
7401/ 6133/

انتهای پیام /*

- - , .
.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 37 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 8:58

به گزارش ایرنا، در این مراسم لاریجانی طی سخنانی در این مراسم گفت: هیچ جلسه ای به اندازه جلسه شهدا برای انسان ها بیدارکننده و ایجاد معنویت نمی کند.

*رئیس مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست مشکلات محله دروازه ری شهر قم را حل کنند. وی همچنین با اشاره به بدهی های شهرداری اظهار داشت: امید است این بار از دوش شهرداری برداشته شود.

*امیردریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز طی سخنانی بیان داشت: باید راه شهدا، چراغ آینده ما باشد واگر راه ما از شهدا جدا شود عزت و استقلال ما را نیز از بین می رود.

*محمد رحمان نظام الاسلامی مجری معروف صبح بخیر ایران متولد خرمشهر ،به عنوان مجری این برنامه ایفای نقش کرده و مجتبی رمضانی از مداحان سرشناس رفسنجان نیز مداحی کرد.

*در این مراسم بخش کوتاهی از پیام حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی مدیر جدید حوزه های علمیه سراسر کشور قرائت شد. وی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و خواهان تداوم و استمرار راه آن بزرگان توسط مردم و جوانان برای سعادت بیشتر شد.

*حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)و امام جمعه موقت قم، معاونان استاندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و تعداد زیادی از مردم و خانواده شهدا در این مراسم حضور داشتند.

*مردم محله دروازه ری قم در اقدامی خودجوش از ابتدای خیابان تا مقابل مسجد را آب پاشی کرده و در بین مردم شربت توزیع می کردند.

*در مقابل برخی از مغازه های خیابان دروازه ری پلاکارد ' به احترام شهدا، مغازه تعطیل می باشد' نصب شده بود.

*مردم حاضر در این مراسم در ابتدای این مراسم برای سلامتی فرمانده کل قوا صلوات فرستادند و یکی از آنها با صدای بلند گفت: تنها راه سعادت ما گوش به فرمان ولایت و فرمانده کل قوا است.

*جواد افشاری کارگردان سریال کیمیا نیز در این مراسم حضور داشت و برای چند دقیقه ای خاطراتی از ساخت فیلم های خود خصوصا در مناطق جنگلی مانند خرمشهر را ارائه داد.

یادواره شهدای منطقه دروازه ری به همت ستاد یادواره شهدا، بنیاد شهید، سپاه استان، بسیج، اداره کل حفظ آثار، صداوسیما، شهرداری و... در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.
7401/ 6133/

انتهای پیام /*

- - , .
.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 42 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 8:58

* گلوبال تایمز:
- «ترزا می» نخست وزیر بریتانیا شد
- کم شدن فاصله ترامپ و کلینتون
- بسته شدن سفارت فرانسه در ترکیه
- ایران و روسیه توافقنامه همکاری انرژی امضا کردند

* چاینا ارگ:
- رای دادگاه لاهه درباره دریای جنوبی بی ارزش است
- انجام دو پرواز موفقیت آمیز چین در جزایر «نان شا» در دریای جنوبی
- قصد امپراتور ژاپن برای کناره گیری

* مردم:
- صدور رای دادگاه لاهه درباره دریای جنوبی با فشار قدرتهای خارجی
- کارشناسان: رای لاهه یک تلاش سیاسی بیهود است
- استقرار تاد در کره جنوبی بدون توجه به مخالفت کشورهای همسایه

* چاینا دیلی:
- پایان نشست سران چین و اتحادیه اروپا در پکن
- افزایش شمار کشته های تصادف قطار در ایتالیا
- دادگاه لاهه نماینده قدرتهای غربی است
آساق**1597

انتهای پیام /*

- - , .
.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 49 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 8:58

به گزارش خبرگزاری رویترز، 'جان برنان' روز چهارشنبه این سخنان را در واکنش به استقبال 'دونالد ترامپ' نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از این شیوه شکنجه ایراد کرد.
برنان بدون نام بردن از ترامپ گفت: باید بگویم تا زمانی که من رئیس سیا هستم، بدون توجه به آنچه رئیس جمهوری می گوید، رئیس سیایی که این دستور به آن داده شود، نخواهم ماند. آنها باید یک رئیس دیگری برای سیا انتخاب کنند.
وی گفت، نمی توان بین این نوع از شکنجه و دستیابی به اطلاعات موثق و معتبر، رابطه علمی و معمولی برقرار کرد.
برنان قبلا نیز گفته بود که از از سرگیری این شکنجه سر باز می زند.
این شکنجه در دوران ریاست جمهوری 'جرج دبلیو بوش' در رابطه با سه پیکارگر مظنون زندانی در زندان های مخفی آمریکا (گوانتانامو) در خارج از کشور استفاده شد.
ترامپ در مبارزات انتخاباتی اش گفت، در صورتی که به ریاست جمهوری انتخاب شود، بلافاصله دستور ازسرگیری این شکنجه را خواهد داد.
'باراک اوباما' با به قدرت رسیدن در آمریکا در ژانویه 2009 حکم دولتی را امضا کرد که به موجب آن، شکنجه القای حس خفگی در آب و سایر شیوه های شکنجه های شدید ممنوع اعلام شد.
احکام دولتی از سوی روسای جمهوری بعدی قابل ابطال است.
غرق مصنوعی (waterboarding) یا القای حس خفگی در آب، شیوه ای از شکنجه است که در آن بازجوها شخص بازداشتی را برهنه می کنند، به یک تخته چوب می بندند و با قرار دادن سر در ارتفاع پایین تر از پاها، پارچه ای بر سر و صورت فرد بازداشتی می بندند و با آب ریختن و خیس کردن پارچه به صورت متناوب، امکان نفس کشیدن فرد بازداشتی را از بین می برند. فرد بازداشتی با هر نفس به جای تنفس هوا، آب وارد ریه خود می کند.
شبس** 1088**1565

انتهای پیام /*

- - , .
.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 42 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 7:53

به گزارش ایرنا، تخت روانچی که برای انجام یک دیدار رسمی در یونان به سر می برد روز چهارشنبه با 'یوگوس استاساکیس' وزیر اقتصادی، توسعه و گردشگری و نیز وزیر انرژی این کشور دیدارکرد.
در این دیدار جوانب توسعه روابط و همکاری های اقتصادی، تجاری و صنعتی بین دو کشور بحث و تبادل نظر شد.
دو طرف از اراده سیاسی دو کشور برای توسعه و تعمیق روابط در عرصه های مختلف همچون سرمایه گذاری، نفت و گاز انرژی های تجدید پذیر، داروسازی، فناوری های پیشرفته، کشتی سازی و کشتیرانی، گردشگری و ارتقاء روابط بانکی خبر دادند.
دو کشور آمادگی خود را برای اجرای مفاد سندی که در سفر اخیر نخست وزیر یونان به تهران به امضا رسیده بود اعلام کردند.
اروپام**462**شبس *1488 **1565

انتهای پیام /*

- - , .
.

رصدنا...
ما را در سایت رصدنا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان rasadna بازدید : 48 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 6:53